Sick Of Being Sick

Sjuk sjuk sjuk! FAN!  har vart sjuk i två dagar nu.. inte så jätte länge men känns som de, känner mig isolerad på något sätt.. jag har en mördande huvudvärk.. en mage som jag vill döda, en hals som tar kål på mig, en rinnande näsa.. YAY! Jag känner mig stressad + att jag är sjuk.. bra kombo där! Är stressad för har massor läxor !"#¤%&.. och det värsta är att jag har vissa av dom läxorna hemma.. men jag kan inte göra dom.. pga av min jävliga huvudvärk, jag blir inte sjuk nå ofta men när jag väll blir det slår det till hårt, eller som när jag har sendrag..inge ofta men när jag får det är det förjävligt, jag verkar vara tjejen som sällan får smärta men när den väll kommer är den...!"#¤%&/ Aja ska sluta prata om det, Vet egentligen inte vad jag ska skriva... idag har jag som sagt vart hemma från skolan och har mest bara läst (fattar inte hur jag orkat) Ja dagen har väll beståt av: Sova,Äta,Läsa så kul har jag.. men tror att jag ska orka skolan imorgon även fast huvudvärken är illa nu men blir säkert bättre! så skola imorn antar jag. Förlåt för så himla tråkigt inlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0