I promise that i'll run away with you, you soft and only, you lost and lonely, you strange as angels

Går runt och nynnar på The Cures Just Like Heaven.. den är verkligen bra! och fin betydelse. Söndagskväll...suck måndag morgon imorn alltså ;(
I fredags var jag med gänget :) (Y) sen kom jag hem och såg film med mamma: Dear John.. (snyft den var sorlig, men bra)
I Lördags: Pluggade jag och Mrs Redmayne...(PÅ EN LÖRDAG!! VI BORDE FÅ PRIS) Sen gick vi på bio: Water For Elephants.. den var riktigt bra! sen sov vi hos Mrs Redmayne! Också riktigt najs ;D
I Söndags (idag) : var jag på dagen hemma hos Mrs Redmayne och vi skrev på saker.. sen på kvällen gick jag och mamma ut och åt... ahahah på restaurangen så sa jag till servitrisen att jag inte orkade en hel hamburgare så om jag kunde beställa barnmeny.. då sa servitrisen att den var upp till åtta år...Hehe sen så sa hon att hon kunde göra portionen mindre.. alltså att jag fick en mindre hamburgare fast vuxenportion.. då sa jag; "alltså delar ni den på hälften då? :o" servitrisen: "nej..vi delar den inte på hälften..du får en mindre hambugare........" jag: "jaha...höhö tänkte väll" det var kul ahhaa. Och nyss såg jag klart filmen: The other woman... den var seg, hade liksom inte någon handling... vissa filmer som inte har  "speciella" handlingar kan ju vara bra ändå..men den var riktigt seg. Och nu.. sitte rjag här och bloggar fast jag egentligen ska : städa mitt rum, träna inför provet vi har imorgon (PANIC...närå men jag tror jag kan det) och massor mer saker.. men pallar inte... borde framförallt sova... trött!  I veckan ska jag nog försöka installera ett keyboard.. vill lära mig spela.. gick ju i pianoskola förutt men det var tråkigt.. men antageligen pga  pianoläraren eller att det var så svårt..men vill lära mig det ahahah!
Borde nog gå nu och göra alla saker som borde göras.. (iallafall några av dom) (speciellt sova saken) Haha! Sov gott..sussa söt eller något sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0