I promise that i'll run away with you, you soft and only, you lost and lonely, you strange as angels.

Hade gjort as långt inlägg förutt.. men det försvann (GAAAH) men aja..
Går och nynnar på The Cure's Just Like Heaven.. det är så fin text & betydelse på den <3
I helgen har jag: vart med Mrs Redmayne, vi såg water for elephants bra film!! :)
sen igår (måndag) var bara allmänt dryg dag.. ont i huvudet och det var as varmt.. 25 +... dryygt enligt mig.. det är jobbigt med för varmt ibland, och idag var det najs!! jag gick på stan ensam ahaha men köpte ganska mycket: två nagellack i favoritfärgerna: blodrött, och mörk grönt. sen köpte jag the body shops ansiktskräm.. den säljs typ var tionde sekund.. den verkar bra! sen köpte jag ansiktmasker, rengöringsvampar..lypsyl och choklad hehe (på en tisdag) sen när jag kom hem var det grillat MUMS och mamma & pappa berättade en bra nyhet! varje kristi himmelfärd ska vi åka weekends i europa framöver!! (Y) Ska snart måla naglarna träna glosor och installera mitt keyboard ;) och imorn ska jag ta blodprover på sjukhuset, (intressant) aja men cya bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0