And if somebody's going to make it, then this somebody ought to be you, And if somebody's going to fake it, then this somebody,somebody is you. And it's me who are going to take it.

Hej! Mycket friskare idag var till och med på skolan! (Y) och (N) idag på skolan hade vi engelska då jag "jobbade" med min bokrecension om Prom nights from hell! Världsbra bok..! Sen på matten höll vi på med ekvationer.. jag var borta på första genomgången om ekvaktioner.. så fattade väll sådär..  X och Y kan gå och spy <---- det rimmade till och med! aja.. efter maten hade vi lunch: Korv Ala Ria Potatismos.. det var korv med lite sås och potatismos... snacka om att skolan försökte döppa maträtten...lyxigt eller något.. så den skulle låta god.. HAHA, Sen hade halva gruppen Musik och vi jobbade med våra planscher.. jag jobbar om The Cure <3 först i början tänkte jag jobba om Kent.. men då föreslog Henrietta att jag skulle jobba om The Cure.. då fick jag allvarliga problem och var tvungen att tänka djupt inom mig själv vad jag ville jobba med... (verkligen så seriöst) ahahha men valde tillslut The Cure ;D (lägg till i eran care about box) sen hade vi No-Lab......... vi skulle mätta densitet.. "lagom" kul! Sen var dagen slut! YAY! då drog jag hem och drygade vid datorn.. och just nu håller jag på med engelska book report.. (ni märker säkert hur bra det går eftersom jag sitter och bloggar istället) OCH IMORGON ÄR DET FRIDAY   fredagar i mitt <3.  See ya later aligator,Goodbye crocodile! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0