Today it's Thursday... Thirstday*

^ Rubriken lyder.. idag är det torsdag eller törst dag... vampire, och idag är det faktiskt skärtorsdagen..  emosarna favvo dag.. (okej det skämtet suger.. och är så uttjatat) iallafall ... kan berätta om veckan som gått.. i måndags var det tjejkväll! det var kul! som Maria (en lärare sa) allt vi berättar från kvällen är: Smygarn,Bomben och Fingrarna... ahahah! Sen på tisdagen så hade jag badminton avslutning snyft ;( nu får jag vänta ända till september för att få börja träna badminton igen, sen i onsdags så ordnade min grupp (iklassen) filmkväll med.. egen lagad tacos, och filmen unstoppable som handlade om ett tåg.. som inte kunde stanna typ, det var läskig med tågen.. ahaha.. iallafall vi bjöd andra gruppen på mat som sagt, det var riktigt kul kväll! och idag har jag haft sportdags avslutning.. det var verkligen inte kul.. Men nu har jag påsklov! (Y) På påskhelgen (Idag, Fredag, Lördag & Söndag) ska jag till stugan i Åre och några av mina kusiner ska komma! :)  Sen annars ska jag väll mest vara hemma antar jag..  GLAD PÅSK ALLESAMMANS.. (okej tror knappast någon läser min blogg men ändå!)


Kommentarer
Postat av: nawis^^ (your vampire friend)

det finns visst folk som läser din blogg! moi, tex! ;)

2011-04-24 @ 18:15:09
URL: http://nawis.blogg.se/
Postat av: Vera

Ahaha! Tur att någon gör det annars ganska värdelöst att uppdatera ;D

2011-04-24 @ 22:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0