Jag Är En Gunga

Japp rubriken lyder. Jag är verkligen en gunga angående mitt humör.. ena sekunden kan jag vara så glad och skratta av ren lycka och andra sekunden kan det kännas som om jag är värdelös.. liksom på topp...känns som om jag ska nå himlen med gungan.. men andra skeunden är jag nere på marken igen.. aja ska sluta babbla om det, Valborg idag.. var hos en familj med min familj och en till familj..haha...  och åt middag och satt vid brasan som tillslut blev en lägereld så satt de vuxna... + jag och sjöng lägereldsånger.. ahahha! Annars har jag inte gjort så mycket... sov bort halva dagen.. (Y) & (N) och spelat Rayman<3,  Sen igår var jag på stan och köpte nya skor YAY och solglasögon.
All Star Hi Converse Skor Mörkgrön
         Här är mina nya skor..  I got to say that i love em'! Nu har jag haft 3 par Converse genom tiderna.. ett par 
         svarta, ett par marinblå och nu ett par mörkgröna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0