Första inlägget.. med massor onödig fakta ;D

STEG 1:
Namn: Vee :) 
Ögonfärg: Grön Hårfärg: Rött (egentligen blond)
 Vänster/högerhänt: Höger
Stjärntecken: Enligt dom gamla Tvilling men enligt dom nya OXE ;)
Intresse: Läsa, Spela Badminton, Vara vampyrnörd ( ja det är ett intresse) 
Bästa bok: Hm.. Är så orginell så säger Twilight.. men Fallen Ängel (Hush Hush) är också bra! Dracula också
Bästa Film: Tim Burton Filmer! Edward Scissorhands <3 och Vampyrfilmer:Twilight & Låt den rätte komma in ;D

STEG 2:
Skor som du bar idag: Svarta.. mjuka skor, brukar annars ha converse eller mina boots  
Dina svagheter: Hm.. Matte är lite svårt
Rädsla: Att misslyckas i livet 

STEG 3
Första tanken när du vaknade: Något om min dröm.. om engelsk böjningform.. ahhah!
Sista tanken innan du somnade: Kommer inte ihåg kanske.. något om universum

STEG 4
Pepsi eller CocaCola: Pepsi Max slår CocaCola, Men Cola slår "vanlig pepsi" enligt mina smaklökar ;p
Mcdonalds eller Burger King: Båda..kanske BK
Adidas eller Nike: ..Puma.. nej men vet inte bryr mig inte om dom märkerna 
Choklad eller vanilj: Svår.. Jag älskar verkligen Vanilj och Choklad.. säger BÅDA
STEG 5
Svär du: Ibland! 
Sjunger du: Ahahha bara när jag åker slalom ;D
Duschar du varje dag: Blir oftast så, eller varannan :P
 Gillar du skolan: Skolan är helt okej, Men ibland suger den verkligen
 Tror du på dig själv: Det beror på
 Kommer du överens med din mamma: Ja
Kommer du överens med din pappa: Ja
STEG 6
Har du:
Drucikt alkohol: Råkade dricka whiskey när jag var 3..
Rökt: Nej..!
Shoppat: Ja....^^
 Bakat: Ja! Nom Nom Nom! 
Stulit något: Nej värdelöst

STEG 7
Däckat eller varit jättefull: Full på energidricka.. fast det räknas ju inte
Blivit nerslagen: Ja.. men inte med mening så det räknas väll inte heller
Galnaste du gjort senaste månaden: Kanske var när jag och www.nawis.blogg.se drack energidricka så vi blev speedad klockan ett på natten.. och smög ut, och somnade vid halv fyra ;D

STEG 8
I framtiden:
Namn på barn: Ingen anning inte tänkt på det än! Mary kanske..?  
Hur vill du dö: Jag vet inte riktigt, men fint ska det vara!
 Vad vill du bli när du blir gammal: Vet inte heller..

STEG 9
Antal piercings: Inte någon
Antal taturingar: kanintatueringar man får med i V6 tuggumin! ...^^
 Hur många gånger har du varit med i tidningen: 3 kanske.. och vilken tidning?
 Saker jag ångrar: Hm.. att bli kär.. man tjänar oftast inte på det :) 

STEG 10
Vad ska du göra i sommar: Till Brasilien som vanligt, Och konserter!
Vad ska du göra i vinter: Inte funderat eftersom det snart är sommar men.. åka slalom? Dricka Chokladte<3
När tar du studenten: Är jag 19..!
Vad gör du efter gymnasiet:  Vet inte.. jobbar?
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba: Vill helst flytta till London eller NY ahahha!
Vad händer i helgen: Inte så mycket.. farmor och farfar är på besök!
Vad vill du göra just nu: Bara vara helt galen.. ^^

STEG 11
Är du singel: Ja!
Vill du ha pojkvän/flickvän: Jaa! Men i min ålder är det för oseriöst!
Vad tittar du på först hos en kille: Vet inte..Personligheten..fast den kan man inte alltid "titta" på
Vad är sexigast hos en kille/tjej: Att vara sig själv 
Hur många syskon har du?: Två!
Hur gammal är din yngsta kusin: 7
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar: Hm.. att de fick mig! närå.. kanske att dom är smarta eller något..
Bästa sommaren i ditt liv: Vet inte.. lever i nuet.. ahahha nej men vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0