En Lördag I April.

Hej.. eller något, idag är det lördag... alltså en hel vecka kvar till fredag GAH.. ja fredag är min favvo dag.. <3 ..(intressant) idag har jag inte gjort någonting typ.. umgåts med farmor och farfar träffar inte dom så ofta (pågrund av att det dom bor ca 8 timmar ifrån oss) , och jag har smakat Ben & Jerrys Cookie Dough för första gången.. det var på tiden... jätte många säger ju att den är så himla god så.. har smakat Ben & Jerry glass i London förutt men inte Cookie Dough..Den var ganska god! Annars förutom att äta glass har jag mest suttit vid datorn och varit utomhus.. Bra kombination! Snön börjar smälta fort, och jag längtar till våren.. alltså då allt börjar blomma ut och bli frodigt! Kommer börja blogga om "bättre" saker när jag fixat design och sånt.. roligare då ;D Gonatt allesammans (även fast jag inte ska gå och lägga mig..) Gonatt iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0